2013. május 28., kedd

Banános-diós zabsüti

Finom reggeli és a gyerekeknek is ízlik, így sok egészséges hozzávalót tudunk velük megetetni anélkül hogy könyörögni kéne vagy utálkoznának.

Hozzávalók:
20 dkg zabpehely megőrölve (lehet gluténmentes)
1 kk foszfátmentes sütőpor
1 kk őrölt fahéj
1 banán
15 dkg eritritol
5 dkg dió
2 tojás
10 dkg joghurt (rizstej is lehet)
1/2 dl olívaolaj

Elkészítés:
A lisztet a fahéjat, a sütőport összekeverjük és külön összekeverjük a tojást a cukrot, a joghurtot, az olajat és a villával összetört banánt , majd mindet összekeverjük és beleszórjuk a diót is. Előmelegített sütőbe 175 fokra sütőbe tesszük kb 40-50 percre.


1 megjegyzés:

  1. Ez egyszerűen zseniális. Paleosítottam, mert a joghurt helyett cocomas-t tettem bele. Nem szoktam a keverőedényt kinyalni, de most olyan csábító volt az illata, hogy megtettem és az íze.. Fantasztikus. Kiegészítettem még vanília kivonattal is. Miután elkészült alig bírtuk ki a férjemmel, hogy ne együk meg az egészet! Köszi a receptet :-)

    VálaszTörlés